Expositie over beweging

Sommige dingen overkomen je ineens. Zo word ik plots uitgenodigd om te exposeren in de molen van Wassenaar. Een mooi centraal gelegen galerie gerund door de Kunstgroep van Wassenaar. Samen met Sophie Boeschoten en Lotte Teusink heb ik de eer om het jaar te openen met een nieuwe expositie.

Voor als nog zijn we twee kunstenaars en een ontwerper. Na deze ervaring hoop ik zelf wat meer in contact te komen met mijn artistieke zijde. De uitdaging om te kijken naar werk en te zoeken naar een soort lijn in mijn werk heeft in ieder geval al een focus opgeleverd. Ik ben op zoek gegaan naar een gemene deler in mijn werk en heb deze gevonden in BEWEGING.

Omdat mijn tekenwerk vaak in dienst staat van het bewegen van denken naar doen, viel na enige reflectie op dat alles beweegt in mijn tekeningen. Niet gek, want de bedoeling om mensen een beeld te tonen waar ze samen graag naar toe bewegen. Er ligt een mooie uitdaging in het verbinden van mijn werk aan dat van Sophia en Lotte. Dat houdt me in ieder geval druk bezig tot de deadline van 11 januari…;). De opening is 14 Januari. In het weekend zitten de kunstenaars bij hun werk.

Mooie start van 2017..;)

op 12 Feb heb ik de lijn weg mogen halen en zal ik gaan kijken of ik het verhaal over beweging verder kan gaan brengen in mijn dagelijkse werk. Het gaat uiteindelijk allemaal over het trekken van een lijn…;). Om er verder over te lezen, check de pdf hier onder even:

beelden-dennis2